ספא VIM

 

 

בקומה השנייה של מתחם G בראשל"צ נמצא סניף של גן עדן- ספא VIM.

המתחם ענק ויש בו כל מה שצריך לבילוי של יום שלם ויותר-

חדרי טיפול, בריכה, סאונה יבשה ורטובה, מסעדת שף, מספרה, מכון פדיקור/מניקור, חנות ספורט, חדר ישיבות מאובזר, סטודיו פילאטיס, סטודיו נוסף, חדר כושר ע-נ-ק (!!!), לובי מפנק, חדר שקט, טיפולי פנים, מיטות שיזוף ועוד....

מיד כשנכנסים למתחם מקבלים משב ריח מדהים האופף את כל הקומה ונתקלים בחיוכים היפים והמזמינים של בנות הקבלה- זו כבר היתה פתיחה מעולה ליום נפלא! אחרי רישום קצר בקבלה, קיבלתי פק"ל ספא (מגבת, חלוק, כפכפים, ומנעול+מפתח ללוקר) והופניתי למלתחות להתארגן.
אמרתי מלתחות? תשכחו מכל מלתחה שאי פעם הייתם בה. זו לא מלתחה! זה ספא ענק בפני עצמו הכולל- תאי שירותים מרווחים, פינת איפור, מקלחות מפנקות (בהן שמפו, מרכך וקרם גוף), מכונת ייבוש לבגדים וחדרי הלבשה מרווחים במיוחד.


צמוד למלתחות מצויים הסאונות (יבשה ורטובה) וחדר הג'קוזי.



לאחר ההתארגנות חיכיתי למטפלת בלובי היפייפה המציע שתייה, פירות,פרלינים ועוגיות שונות לטובת אורחי המקום



המטפלת, לריסה, שהתגלתה כבחורה חייכנית, אדיבה ואשת שיחה ומקצוע נפלאה לקחה אותי לחדר טיפולים נעים בו נכנסתי למיטה מחוממת (פשוט תענוג) ועברתי טיפול של 75 דקות הנקרא "רגעי אביב".

רגעי אביב הינו טיפול גוף המשלב בתוכו מגוון טכניקות:

  • עיסוי רקמות עמוק בשמן יסמין
  • טיפול באבנים חמות
  • פילינג גוף
  • קומפרסים חמים לפנים
  • עיסוי קרקפת
  • עיסוי נעים בחמאת שיאה




איך אפשר להתחיל ולתאר את החווייה?

הטיפול מתרחש במיטת טיפולים מחוממת כשאת גופנו מכסה סדין דק בלבד.
בכל שלב מהטיפול נחשף אך ורק האיזור המטופל וצניעות המטופל נשמרת לאורך כל הטיפול.
במהלך 75 דקות הטיפול שכבתי במיטת הטיפולים והייתי מודעת לכל שריר ולכל תא עור בגוף בו נגעה לריסה. ואני, שבחיי היום יום לא שלמה עם גופי, ומנסה להסתיר/לטשטש חלקים ממנו- הרגשתי מושלמת תחת ידיה של מישהי שעד לפני כמה רגעים הייתה זרה לי לחלוטין.
המגע והעיסוי מוחקים כל תחושת כובד או סירבול ואם אי פעם הרגשתי שלמה עם גופי זה היה במהלך הטיפול של לריסה.

אני לא בטוחה שאני מוצאת מספיק מילים בכדי לתאר את התענוג המזוקק שבטיפול ואני חושבת שכל אדם האוהב את עצמו צריך להעניק לגופו ולנפשו את החוויה הכ"כ חיובית שבטיפול כזה, שמצאתי שלא רק משחרר את הגוף אלא גם את הנפש.

לאחר 75 דקות נעימות של טיפול, נפרדתי בצער רב מלריסה (הייתי בשמחה חוזרת איתה הביתה) ועברתי למסעדת השף של המתחם בה הוגשה לי ארוחת בוקר מלאה ועשירה*- כולה על טהרת הבריאות-
  • חביתה עם ירק
  • גבינות מסוגים שונים
  • פלפל אדום קלוי
  • חציל קלוי
  • סלט טונה
  • לחם טרי
  • סלט ירקות גדול במיוחד
  • שתייה חמה וקרה
*בהזמנת עיסוי ניתנת ארוחה במסעדת השף של מתחם VIM
**ניתן להזמין ארוחת צהריים



לאחר הארוחה התמסרתי לידיה של מורן המקסימה ובעודי יושבת על כורסת עיסוי מפנקת, מורן עשתה לי טיפול מניקור ופדיקור ותרמה לי טיפים רבים, שעוד אשתמש בהם בעתיד, לטיפוח ויופי הציפרניים.




פינוק של ממש!

אני בהחלט מתכננת לחזור ולפקוד את המקום באירועים עתידיים!


חדר השקט המצוי במקום, בו ניתן לערוך רישומים (בחדר דפים וצבעים) ולהינות מהשלווה.


מאוד מצאה חן בעיני הבריכה רחבת הידיים הנמצאת באולם סגור ואני כבר מחפשת תירוץ למסיבת חברות/בנות משפחה לערוך בה (הבריכה משמשת לטיפולי מים ונערכים בה ערבי נשים ובכללם מסיבות רווקות).





מתחם VIM הוא בהחלט אחד המקומות שהסקירה שלהם תשאר חקוקה בליבי כחוויה חיובית ומעצימה ואני ממליצה בלב שלם להגיע ולחוות את החויות המוצעות בו, בין אם לבד, כזוג, כאם וביתה, אירוע חברות או משפחה, כלה לפני חתונתה או אפילו כישיבת צוות בחדר הישיבות ולאחריה טיפולים לעובדי המחלקה.

מומלץ!!!


ספא ומועדון כושר VIM
מתחם G ראשל"צ (צמוד לסינמה סיטי)
רחוב ילדי טהרן 5


א' עד ה' 22:00 - 08:00
ו 16:00 - 08:00
שבת 15:00 - 09:00

טלפון להזמנות: *8118