S Wear- קולקציית אביב-קיץ 2013

 


לפני כמה שנים התחיל הרומן שלי עם S Wear, אז רשת חנויות חדשה בארץ שמרבית בגדיה היו לספורט וליום יום, כאלו שיכולתי לשים על עצמי וללכת לאסוף את הילדים מהגן כשאני נראית פחות עייפה ויותר ספורטיבית ואסופה.

המחירים היקרים הרתיעו אותי בתחילה אך מהר מאוד נוכחתי לדעת שעל איכות ואחריות שווה לשלם!

מכירים את תופעת היווצרות החורים באיזור הבטן התחתונה בחולצות? גם בכאלו שעלו מאות שקלים בבתי אופנה מוכרים וידועים?

ב- S Wear זה מעולם לא קרה לי. הבגדים עשויים מכותנה איכותית והדבר מורגש בעמידות הבגדים ובאופן בו הם מונחים על הגוף.

קרה ותפר נפרם? צבע דהה? פגם אחר? מגיעים לחנות, גם אחרי כמה חודשים של שימוש בבגד, ומקבלים בגד חדש במקום. ללא ויכוח וללא שאלות מיותרות המעליבות את הצרכן ומפנות כלפיו אצבע מאשימה.

קרה לי באופן אישי שכתם צץ על הבגד ובחנות מיד החליפו לי אותו בלי בדיקה של שירות לקוחות, בלי טרטורים ובלי לחכות דקה!
והצבעים- אני מטורפת עליהם- שלל צבעים פסטלים לצד עזים, קלאסיים ויומיומיים- מתאימים לכל מצב רוח ולכל עונה.




על כן, כשהוזמנתי לאירוע ההשקה של קולקציית אביב-קיץ 2013 הגעתי בשמחה.

באירוע ההשקה גיליתי דגמים חדשים בהדפסים מעניינים, לא עוד בגדי ספורט בלבד אלא גם בגדים המתאימים לבילוי ועבודה, כולם באיכות המוכרת והידועה





כיף של מותג המספק ביגוד איכותי ויפה לכל המשפחה. מומלץ!







בנוסף, S Wear משיקה בימים אלו קולקציית חזיות במחירים אטרקטיביים המתומחרים לצרכן במחיר מקביל למחיר בארה"ב ובטווח מחירים הנע בין 138-198 ש"ח בלבד במקום 168-268 בחברות האיכותיות המקבילות בשוק הישראלי..

הדגמים המובילים בקולקצייה: Minimizer, Strepless, Pushup  ועוד.

מידות החזיות מופיעות בשיטת מדרג חדשה: S-XL המתאימות לטווח גדול של מידות A-D .



ניתן להשיג ברשת חנויות S.WEAR ברחבי הארץ,
באתר החברה : www.s-wear.co.il ובחנות המקוונת באייפון