KERASTASE

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם

   

בראשון  שעבר הוזמנתי ליום השקה של מוצרי שיער חדשים מבית KERASTASE.

מדובר בסידרת מוצרים בשם - Oleo relax slim  שמטרתם "לעשות דיאטה" לשיער.
ובמילים אחרות- להוריד את הנפח מהשיער, להחליק ולרכך אותו.

המוצר נחשב למאוד יוקרתי ובשל כך המדיניות של החברה היא לספק אותו אך ורק דרך מספרות מורשות (בארץ יש כ-5000 מספרות והמוצר נמכר רק ב-200 מתוכן) בהן הצוות עבר הכשרה מקצועית ע"י נציגי החברה.

אני הגעתי למספרת NV ברמת השרון. מספרה מדליקה עם צוות מקסים. באמת, מגיע להם כל הפרגון שבעולם!


יש לי שיער נוח למדי, חלק יחסית, לא יבש בכלל. הגעתי בשביל לשמוע על המוצר. בכלל לא תיכננתי שיגעו לי בשיער.

אבל נגעו בו. ומה שעשו לי לשיער פשוט לא יאמן!

בסיום הטיפול השיער שלי היה רך כמשי!


הסבר לגבי הטיפול-
הטיפול מורכב משלשה שמנים שעוטפים את השערה, מרככים אותה ומחליקים אותה.

קיבל אותי עידו, נציג של חברת
KERASTASE.
הוא חפף לי את הראש תוך כדי עיסוי לקרקפת ולאחר מכן ביצע את הטיפול שמורכב משני שלבים (קרם ולאחריו שמנים) ותוך כדי כל הטיפול הקרקפת מקבלת עיסויים שונים.



וזהו.
קסם.
השיער רך וחלק.


בסיום הטיפול קיבלתי  מוצרים משלימים לטיפול בבית - מסיכת הזנה לשיער וקרם עיצוב לאחר חפיפה.
את שניהם כבר ניסיתי ומשניהם אני מאוד מרוצה.


ולפרטים הטכניים-

ריח-
המוצר עצמו בעל ריח מאוד עדין ומאוד נעים, מה שמאוד חשוב למי שרגישה לריחות חזקים כדוגמת הבחורה הנחמדה שהיתה איתנו באותו היום וסיפרה לי שיש מוצרים שהריח שלהם גורם לה לכאב ראש בעוד הריח של המוצר הזה נעים לה.

אריזה-
האריזה של המוצר היא בשני צבעים- זהב וכתום, בשביל להדגיש את היוקרתיות.
במסיכת השיער זה עובר. הקופסא אכן נראית יוקרתית.
בקרם העיצוב, אה, לא משהו, לי זה הזכיר קרם הגנה.

המחירים-
65 ש"ח לטיפול במספרה.

189 ש"ח למסיכה (200 מ"ל המסיכה אמורה להספיק לזמן רב, משתמשים בכמות של כפית בכל פעם).

139 ש"ח לקרם העיצוב (200 מ"ל שגם אמורים להספיק לזמן רב)






ועכשיו כל מה ש-KERASTASE צריכים לעשות זה למצוא דרך להכין את אותו הקרם, אבל לגוף... אז אני אהיה שלהם לנצח...