מוצצי טימי טיפי זוהרים בחושך


הרשומה הועברה מהבלוג הקודם
כשהילדים שלי היו קטנים והיו שואלים אותי אם הם כבר ישנים לילה שלם, הייתי עונה - "ברור! הם רק מעירים אותי בערך 10 פעמים בלילה כי נפל להם המוצץ והם לא מוצאים אותו בחושך. חוץ מזה- הם ישנים לילה שלם!"
 :P
היום כבר לא הייתי עונה את התשובה הזו. הייתי מסתפקת ב-"ברור", כי היום כבר יש מוצצים של טימי טיפי שזוהרים בחושך והפעוטות יכולים למצוא אותם בעצמם ולאפשר להורים להמשיך ולישון



דבר היצרן:
המוצצים עשויים לטקס (חומר היפו אלרגני שאינו נספג בגוף) ועוצבו ותוכננו ע"י רופאי שיניים

מגוון המוצצים מיועד לגילאי  6+ חודשים, כאשר ידיות המוצצים זוהרות בחושך ומקלות על ההורה והפעוט למצוא את המוצץ גם בלילה.

המוצצים מאושרים לשיווק ע"י משרד הבריאות מכון התקנים האירופי , האנגלי והישראלי ומשווקים ע"י חברת הנסיך הקטן
להשיג בחנויות וברשתות לתינוקות. מחיר לצרכן:   39.9 ₪.


המוצצים הועברו לתינוק חמוד בן 7 חודשים.
אמו מסרה שהמוצצים התקבלו בשמחה.
אני מאוד אהבתי את הציורים היפים שעל המוצצים!