מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר!

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם 


לקראת אלימפיאדת לונדון הקרבה הוזמנתי לאירוע שנערך במרכז לספורט לאתלתיקה בהדר יוסף, בו הוקם בניין חדש הנושא את השם: החוויה האולימפית.
החוויה הינה מסע של כחצי שעה אל הרגעים ההיסטוריים של המשחקים האולימפיים, הרוח האולימפית השואפת להתמדה ונצחון והמבט מן הזוית הישראלית על המשחקים האולמפיים- החל מהנצחונות וההישגים הישראלים וכלה באירועי אולימפיידת מינכן.
הביקור במקום נותן לנו, האנשים "הרגילים" שלא חווים את היום יום דרך הספורט, לדעת ולטעום מהחוויה האולימפית- מהשאפתנות וההתקדמות ועד לרצון להגיע למהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר, כסיסמת האולימפיידה.
הביקור בחמשת האולמות (כחמשת טבעות האולימפיידה) מותירה את המבקרים נפעמים אל מול החוויה האור קולית וההשקעה בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.
במהלך הביקור נהנים המבקרים ממופעים אור קוליים, מסכים אינטראקטיביים, התנסות אישית והולוגרמות.


חמשת הטבעות (האולמות):
טבעת התהילה – רגעי השיא הגדולים ביותר בתולדות המשחקים האולימפיים.
הטבעת ההיסטורית – מסע מרתק אל תחילת המשחקים האולימפיים ביוון העתיקה ואל פריז של סוף המאה ה-19 עם חידושם בעידן המודרני.
הטבעת הישראלית – פגישה פנים אל פנים עם המדליסטים האולימפיים הישראלים גל פרידמן, יעל ארד, שחר צוברי, אריק זאבי, מיכאל קלגנוב ואורן סמדג`ה וצפייה בסיפורה האישי של אסתר רוט-שחמורוב, כלת פרס ישראל האתלטית, בהנצחת י"א חללי מינכן, אסון הספורטאים הישראלים במשחקי 1972.
טבעת העתיד –חווים את רוח החוויה האולימפית העולמית ומתכוננים לאולימפיאדה הבאה.
בטבעת ההתנסות – טעימה מחיי ספורטאים אולימפיים תוך שימוש בעמדות זינוק, כוח, סיבולת, ריכוז וחידונים אולימפיים אינטראקטיביים.
אני מאמינה שביקור במרכז החוויה האולימפית יכול להעצים ילדים רבים ולדרבן אותם להתאמץ ולשאוף להצלחות, בין אם בתחום הספורט ובין אם בתחומים אחרים.
אני ממליצה בחום להגיע עם הילדים הפרטיים למקום ואם אפשר, לארגן ביקור מטעם בית הספר.
נותנת החסות למשחקים האוליפיים של שנת 2012 הינה חברת פרוקטר & גמבל, ששמה דגש באולימפיאדה הקרובה על מקום ההורים של הספורטאים המתחרים ותקים מבנה ייעודי וייחודי סמוך לכפר האולימפי בלונדון, בו ישהו אמהות הספורטאים בזמן התחרויות, דבר שלא התקיים עד היום בכל האולימפידות הקודמות.
כמו כן, יוצאת פרוקטר & גמבל במבצע יחודי, שיסייע לנו- ההורים, לעודד מצויינות אצל הילדים באמצעות ספורט.
בין הרוכשים את מוצרי פרוקטר & גמבל יוגרלו 100 חוגי ספורט שנתיים לילדים עם התאמה והכוונה של חברי "סגל הזהב"- פאנל מומחים של פסיכולוגים, רופאים וספורטאים.
מבצע מקסים וייחודי- כן ירבו!
אודות פרוקטר & גמבל
פרוקטר & גמבל נוגעת בחייהם של 4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם מדי יום עם מותגים חזקים, אמינים, איכותיים והמובילים בעולם, בהם Pampers®, Tide®, Ariel®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Pringles®, Fairy®, Folgers®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®,Crest®, Oral-B®, Actonel®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze® ו-Ambi Pur®. מותגי פרוקטר & גמבל זמינים ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. למידע מפורט וחדשות אודות פרוקטר & גמבל ומותגיה, בקרו ב- http://www.pg.com