וניש קליה אנטי בקטריאלי

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם   
 

מכירים את זה שהחלטתם שלא נורא אם הפעם לא תלבשו סינר כשאתם מבשלים?

נכון תמיד כשאתם מחליטים את ההחלטה הזו קופץ על הבגד שלכם שמן? והנה הלכה לה החולצה החדשה....
למרות הנסיון המר, זה עדיין קורה לי פה ושם...

ומה עם המכנסיים היפייפיות שקניתם לילד וכתמי הבוץ והדשא לא יורדים מהן? מבאס.... (ועצרתם פעם לחשוב כמה טינופת חיידקית יש בכתמים האלו שהילדים מביאים, מלבד הכתמים הנראים לעין?).

בדיוק בשביל מקרים כאלו מושקת בימים אלו אבקת הכביסה החדשה- וניש קליה אנטי בקטריאלי- לכביסה הגיינית ונקייה מכתמים: גם מסיר כתמים וגם קוטל 99.9% מהחיידקים.
לדברי היצרן: כביסה רגילה אמנם נראית נקייה מכתמים, אבל למעשה, היא מלאה בחיידקים. אריגים, מצעים, מגבות ובגדים משמשים כקן דגירה לחיידקים. שימוש באבקת כביסה או בג`ל כביסה בלבד אינו מספיק לקטילת החיידקים ולהסרת הכתמים, במיוחד בכביסה בטמפרטורות נמוכות.

לא כך עם וניש קליה אנטי בקטריאלי:
וניש קליה אנטי-בקטריאלי הינו פרי מחקר ופיתוח שארך 3 שנים על ידי טובי המדענים בחברת רקיט בנקיזר. לג`ל נוסחה חדשה שכוללת שני מרכיבים ייחודיים הפועלים יחדיו ומסירים ביעילות מגוון סוגי כתמים וגם קוטלים 99.9% מהחיידקים. הג`ל מתאים לכביסה צבעונית ולבנה ומסיר את הכתמים הקשים גם בטמפרטורות נמוכות.
ומבחינתי זה אומר: אין יותר בחירה- או לתת לילדים להתלבש יפה או לתת להם להנות מהילדות שלהם- אפשר לעשות את שניהם ואחר כך וניש קלייה תסיר את הכתמים :-)
ניר שאולסקי, מנהל מותג וניש קליה:
"וניש קליה הינו מותג מסיר הכתמים המוביל בעולם ובישראל, אשר דואג לחדש כל הזמן ולהשיק מוצרים ייחודיים בכדי לענות על צרכים חדשים.
וניש קליה אנטי-בקטריאלי מיוחד בכך שהוא עונה על הצורך במסיר כתמים יעיל ביותר, המבטיח שילוב בין כביסה היגיינית נטולת חיידקים לכביסה נקייה מכתמים. אנו שמחים לבשר שמהיום יוכלו הצרכנים ליהנות מכביסה היגיינית נקייה מכתמים ומחיידקים גם בכיבוס בטמפרטורות נמוכות.
פשוט הוסיפו פקק וניש קליה אנטי-בקטריאלי לכל מכונת כביסה ותשכחו מהכתמים והחיידקים."

המוצר ישווק בכל רשתות השיווק בג`ל ובאבקה – מחיר מומלץ לצרכן 36.99-39.99 ₪

סרטון פלאש