כשלחמי פגש את מזרין


 
באמצע הקיץ הוזמנתי לאירוע ההשקה של סדרת המוצרים החדשה של לחמי.

האירוע התקיים ב-"עושים בישול" ובמרכזו עמדה סדנת אפייה, עם מוצרי לחמי , בהדרכת השף קונדיטור אלון גולדמן- הבעלים של קונדיטוריית הבוטיק מזרין, ראש מחלקת הפיתוח (R&D) בחברת לחמי ומדריך סדנאות בבתי הספר המובילים בארץ (באופן אישי, כמי שהתנסתה- אני ממליצה על בית הספר "עושים בישול" בו נהניתי מהאוירה הנעימה והחמה).
לאחר האירוע זכיתי לקבל מחברת לחמי הזדמנות נוספת ואישית יותר להכיר וללמוד משף גולדמן בסדנא כמעט פרטית (3 משתתפות) וזאת במסגרת תחרות קטנה שערכה החברה ולשימחתי- הייתי אחת מבין שלושת הזוכות בה.

הסדנא נערכה במטבחה הפרטי של קונדיטוריית מזרין בהרצליה פיתוח ותחת הדרכתו הנפלאה של שף אלון גולדמן רכשתי ידע שכמותו לא ניתן להשיג בקריאה, אלא אך ורק בצפייה ישירה בעבודת אומן וקבלת טיפים און ליין תוך כדי עבודה והתעסקות בחומר, דבר שגרם לי להרהר במזלם הטוב של תלמידיו הרבים העוברים אצלו קורסים שלמים.



במהלך הסדנא נחשפתי לחומרים, מרקמים ודקויות שונות והעשרתי המון את מושג הקונדיטוריה (הדל) שהיה ברשותי.


למי שאוהב ומתעסק בקונדיטורייה בביתו, למי שלא מכיר את התחום ורוצה ללמוד, למי שחשקה נפשו בחוויה טעימה ומעשירה לו ולבן/בת זוגו- הסדנאות של שף אלון גולדמן מומלצות!



והמלצה קטנה בסיום הרשומה- גם כשיש עוגה אפוייה, תמיד טוב שתהיה צנצנת עוגיות יפה שגם מוסיפה יופי ותורמת לאוירה וגם תהיה מלאה בעוגיות טעימות (בצנצנת המצולמת מככבות עוגיות לחמי) שזמינה כקינוח קל לילדים לאחר הארוחה או כתוספת לכוס תה חמה:





תודה גדולה שלוחה לשף אלון גולדמן ול- קונדיטוריית מזרין על האירוח, ההדרכה והמתנה, ל- לחמי ו-משרד הפרסום שטרן אריאלי על הצ`יפור שבסדנא ול-תמר מהבלוג my scraps על התמונות שצילמה במהלך הסדנא ושבהן השתמשתי לאורך הרשומה.